teisipäev, 19. november 2013

Nublu

Nublu“
Mida arvasid lapsed etendusest...
Mulle meeldis see, kui Mustpeal ei olnud saapaid jalas. (Villem)
Mulle meeldis, kui maja põles. (Luukas)
Mulle meeldis see etendus, sest ma sain seal targemaks. (Jaan)
Mulle meeldis Nublu. (Pärtel)
Mulle meeldis koer. (Arian)
Mulle meeldis see, kui need kehad jooksid. (Tristan)
Mulle meeldis see, kui maja põles. (Ruuben)
Mulle jäi meelde see, et lapsed mängisid tikkudega. (Min Ho)
Mulle ei meeldinud see, et pead kukkusid otsast. (Mart)
Mulle meeldis kõik. (Georg)
Terve teater meeldis (Kaur)
Väga meeldis Nublu. (Henri)
Minule meeldis Mustpea. (Juljus)
Mulle meeldis see, et Nublu Mustpead lakkus. (Jaan Villem)
Mulle meeldis see, kui nad rääkisid ja tutvusid, Nubluga kohtusid, kui nad rääkisid oma esimesest tulekahjust. (Valter)
Mulle ei meeldinud see koht, kui see koer Rex ja peremees karjusid. (Johannes)
Mulle meeldis see, kui maja põlema läks. (Oskar)
Mulle meeldis see, kui nad Nublut jälitasid. (Mikk)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar