neljapäev, 12. detsember 2013

Kui ma oleksin päkapikk...


...siis ma tahaksin väga jõuluvanaga kaasa minna. Oleksin härra Päkapikk. Ma elaksin seal, kus jõuluvanagi. Teeksin palju trenni. Ma oleksin imetilluke. Ma jumaldaksin jõulusid!
/Jaan/

Ma tahaks olla päkapikk, aga veidi ei tahaks ka. Kui ma mõtlen, et olen, siis tegelikult on ju päkapikul väga raske töö. Sa pead olema väike ja sa pead sinust endast suuremaid komme tõstma ja sa pead iga lapse sokki ja sussi meeles pidama ja kui näiteks ühes perekonnas on kaks poissi ja üks tüdruk, siis sa võid ajada sussid segamini.
/Villem/

...siis ma oleksin imetilluke. Ma hoiaksin kotti käes ja paneksin sussi sisse kommi.
/Henri Johannes/

...siis ma annan lastele kommi. Häid jõule teile!
/Min-Ho/

...siis ma kunagi pahale lapsele kommi ei vii, sest mulle ei meeldi pahad lapsed. Ma võtan alati laste kirjad vastu. Ma viin alati lastele kommi.
/Ruuben/'

...siis ma hiiliks oma ema ja isa maja sisse ja sööks kõik toidu ära. Ma oleks väga tubli päkapikk. Minu maja oleks väga suur ja ma elaksin väga õnnelikult. See on minu loo lõpp.
/Arian/

...siis ma läheks kinke panema. Kui ma olen kõik kingid ära pannud, siis ülejäänud kommid sööks ma ise ära ja läheks koju. Kodu on mul punast värvi ja katus on siniste ja kollaste ruutudega. Mänge hoiaks ma tagatoas.
/Märten Emil/

...siis ma viiksin lastele kommi ja legosid. Aga jõuluvana, tore mees, kaotas jõulusaani ära. Päkapikk ehmatas. Päkapikul aga on ju tuhandeid lapsi, kellele kinke viia. Kui jõulusaan on kadunud, ei saa ju kinke viia. Kingitassija Päkapikk läheb saani otsima. See oli piparkoogimajas. Ja nii sai jõulusaaniga minna kinke viima. Pärast läks päkapikk koju magama.
/Georg Jakob/

...siis ma viiksin headele lastele komme. Ma teeksin palju komme lastele. Ma vaataksin paljusid lapsi. Ma töötaksin kommivabrikus ja teeks seal komme ja šokolaadi ja martsipani ja väikseid mänguasju.
/Georg Pärtel/

...siis ma tooksin laste susside sisse üllatusi korstnast. Ma oleksin väike. Ja ma elaksin jõuluvana juures. Ma aitaksin Jõuluvana.
/Luukas/

...siis ma elaksin sügaval metsas ühes koopas. Seal koopas töötavad paljud päkapikud. Mina töötaksin kommitehases. Mina teen karamellikomme ja mesikäpakomme ja pilvekesekomme ja nii edasi.
/Tristan/

...siis ma tooksin ühele lapsele terve suure potitäie komme ja ta vanematele ka. Ma teeks nii, et otsiksin suure sussi ja kutsuksin jõuluvana ja tema annab siis veel suurema potitäie komme.
/Johannes/

...siis ma viiksin headele lastele komme. Halvad lapsed ei saa kommi. Nendele ma viin kirja, et ole tublim. Ma aitan jõuluvana. Siis viib jõuluvana kingid ära tublidele lastele.
/Oskar/

...siis ma pean palju jõuluvana aitama. Muidu ei tuleks lastele kinke. Ja ma pean tooma lastele komme. Mulle meeldiksid lapsed väga.
/Arlet/

...siis ma paneksin sussi sisse kommi. Ma ei mõtleks pahadele lastele. Ma elaksin võlumajas. Ma oleksin võlupäkapikk. Ma mõtleksin võlumisele. Ma tahaksin olla hea võlur. Ma aitaks teisi.
Ja ma oleksin väike.
/Juljus/

...siis ma tooksin lastele iga päev kommi. Ma käin igal ööl külas igasugustel lastel. Ja ma olen väga väike ja rohelist värvi. Mulle meeldivad lapsed. Nad on väiksed punapõsksed jõmpsikad. Minule meeldib ka jõulupuu. Nagu ma juba mainisin, olen ma väike armas ja välkkiire.
Head aega!
/Kaur/

Kui ma olin väike siis ma muutusin päkapikuks. Ma vaatasin aknast välja ja nägin sussi. Siis ma panin sinna kommi. Siis ma läksin ära. Jõuluvana tuli ja ütles, et ta pidi terve maailma läbi käima. Siis tuli päkapikk. Üks päkapikk läks ühte majja ja teine läks teisi majja
/Benjamin/

...siis teeksin lastele väga palju rõõmu.Viin sussi sisse kommi, kuid jõuluvana teeb lastele veel rohkem rõõmu. Päkapikke pole kunagi nähtud oma silmaga. Kõik lapsed mõtlevad omamoodi. Mõned arvavad, et ema ja isa on päkapikud. Jõulud on ikka toredad!
/Valter/

...siis ma paneksin iga päev sussi sisse lego ja lego star warsi. Ja ma käiks ukse kaudu, kuna aken on väga väike.
/Mart/

...siis oleks ma päkapikk jõulude ajal. Ma tooks headele lastele sussi sisse asju, aga pahadele lastele ma asju ei too. Ma elan hästi kõrges majas. See maja on sinist värvi. Seal on 1002 päkapikku pluss 1- see on jõuluvana. Siis ma käiksin igas linnas ja need linnad meeldiksid mulle väga. Ja meil oleks väga lõbus.
Head aega!
/Mikk/

...siis ma paneks kõigi laste sussid teiste akende peale. Ja paneks laste sussidesse pekki. Ja mõnikord paneks kommi saapa sisse. Ja keeraksin ahju kinni, kui seal on piparkoogid sees.
/Jaan Villem/






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar