reede, 1. aprill 2016

Aprillinali


Seekord olid terased poisid valvel ja tuletasid mulle mu eelmiste aastate tehtud nalju meelde. Olin sunnitud asja usutavamaks muutmiseks kasutusele võtma tugevamad jõud.  Kokku leppisin  Tugevama Jõuga, kelleks oli loomulikult härra Direktor, Alar Saar,  isiklikult. Tema siis tuli teatega, et käitumist ja viisakust oleks vaja meie klassis treenida ja selleks korraldame kursuse. Ta nimelt vehkis paksu mapiga, et asi eriti usutav oleks. Kursust ei saa teha õppetöö ajal, seega tuleb võtta vaheajast üks terve päev. Oi-oi neid poiste nägusid. Kes siis teatas, et reis... Direktor teatas, et tuleb ära jätta... Palusime avada päevikud ja asi kirja panna. Kursus on koos vanematega ja pärast täna saab iga poiss selle mapi kaasa,  et koos vanematega harjutusi teha... Ja loomulikult peab osalema ka õpetaja Margit ise sellel treeningul. Tegin siis väga kurva näo.
Siis läks direktor ära (nii oli lepitud), võtsin kõik ohked ja oiged vastu. Kes teatas, et tema vanemad kindlasti ei saa. Kes teatas, et ta pole ju kedagi kunagi kiusanud, miks tema tulema peab. Mina teatasin ka kurvalt, et mina ka ei taha ju tulla, eriti vaheajal... Ja siis tuli direktor tagasi, et tal jäi ütlemata ju lektori nimi. Palun avage veel päevikud ja kirjutame nime ka üles. Lektori nimi on APRILL!!!

Lisan siia veel mapist võetud tiitellehe ;)


Mulle tehti väike naljakink ka, karp, kust  pidi välja hüppama konn, aga paks konn istus karbis kenasti kinni.
Armas üllatus oli :)

Kaunist aprilli kõikidele soovides
õp Margit

http://uploads.funthingstodowhenbored.com/jokes/fsdfsd/headlineImg.jpg

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar