esmaspäev, 9. mai 2016

Emadest emadele!

Oli kolm küsimust, millele poisid vastasid.
 Kui vanalt joonistasite esimest korda ema?
Mida on kõige raskem joonistada?
Ja mis on sulle ema juures kõige olulisem?
Suur osa poistest joonistasid ema esimest korda 3-4-aastaselt. Mõned 5,6-aastaselt, aga üks poiss ka 2-aastaselt.
Kõige raskem oli joonistada nina, prille, suud, silmi, nägu, sassis juukseid, kõrvu, veresooni, värve valida oli raske.

Mis oli siis oluline ja palusin poistel mitte üksteist väga korrata, vaid mõelda teisi omadusi ka:
Villem- ema on armas
Jaan- ema on hooliv
Benjamin- ema on lõbus
Valter- ema on aus
Arian- ema on mõistev
Johannes- ema on kaitsev
Juljus- ema on hooliv
Tristan- ema on osav
Jaan Villem- ema on rahulik
Kaur- ema on range
Rafael- ema on rõõmus ja kasvatab mind hästi
Min-Ho- ema on sõbralik
Ruuben- ema on rõõmus
Luukas- ema on mitmekesine
Arlet-  ema oskab hästi distsiplineerida
Jakob- ema on eeskujulik
Henri- ema on heatahtlik
Mikk- ema on lahke
Sander- ema on osav
Mart- ema on mõistev
Pärtel- ema on rõõmus


Kallis ema, ma ei ole sulle ammu öelnud, et...
ma armastan sind! Sa oled maailma parim ema!
...sa oled mind alati aidanud ja hoolitsenud mu eest!
...ma tänan sind, et sa mind sünnitasid!
...ma armastan sind, sest sa oled mind kasvatanud ja aidanud ja lohutanud!
...sa teed hästi süüa!
...sa meeldid mulle väga!
...sa oled niiiiii tore!
... sa oled kõige parem ema maailmas, kes lapsel üldse olla saab.
... ma tänan, et sa mind arvutisse lased!
...sa oled maailma kõige parem ema!
...me võiks jälle koos midagi ette võtta!
... sa oled äge!
...me võiksime varsti jälle maale minna!


Ma olen sulle tänulik, et
...sa aitad mind kõiges!
...sa toidad mind!
...sa oled tore!
...sa mind aitad, teed mulle süüa, paned mu riided kokku ja viid mind igale poole!
...sa oled valmis alati aitama!
...sa õpetasid mind kaht keelt rääkima ja uisutama!
...sa hoolitsed mu eest!
...sa armastad mind!
...sa aitad mind!
...sa oled nii lahke!
...sa oled minu ema!
...sa aitad mul õppida, oskad süüa teha, oskad asju leida, oskad minuga mängida!
...sa oled nii hea ema!
...sa oled mind mu elus aidanud!


Tahan, et sa teaksid, et ma armastan sinuga kõige rohkem...
...mängida
...lauamänge teha
...trenni teha
...süüa teha
...meisterdada
...kendo trennis käia
...reisimas käia
...jalutamas käia
...maadelda
...ujumas käia
...kohvikus käia
...uisutamas käia
...õppida ja mängida
...tööd teha
...kallistada
...aega veeta
...olla sinuga
...koeraga jalutada
... õues jalutada
...olla

Sa suudad mind alati naerma panna, kui...
...sa minuga räägid
...sa nalja teed
...ma kurb olen
...sa minu moodi käitud
...sa räägid midagi naljakat
...sa ipadis mängiksid mingit mängu, mida sa ei oska
...mul on väga kurvad päevad
... sa mind kõditad
...olen kurb või pettunud
...sul nali meelest läheb
...mul on naljatuju
...sa telekat vaatad
...sina naerad



Sinu kõige suurepärasem omadus on...
,,,pesupesemine
...teha joogat
...õigel ajal appi tulla
...süüa teha
...meisterdamine
...kallistamine
...lõbutsemine
...lahkus
...töökus
..hool
...oskus rääkida mitut keelt
...koristamine
...lõbusus
...sul on väga range pilk
... et sa oled mu ema
...minuga õppida
...lahkus
... oskus rahulikuks jääda
...abivalmidus


Sinu kõige naljakam omadus on...
...mitme asjaga korraga tegelemine
...lugude rääkimine
...naljade rääkimine
...näitlemine
...maadlemine
...lõbusus

Sa oskad maailmas kõige paremini...
...uisutada
...koristada
...aidata
...kallistada
...mind õppima panna
...ema olla
...mind aidata
...joonistada
...süüa teha
...olla hea ema
...kõike teha!!!


Kas mäletad, kui...
.. me.Pariisis sushit sõime.
... ma sündisin.
... me käisime koos spas.
... me käisime kohvikus.
...me koos mu seitsmendat sünnipäeva tähistasime.
...sa minu käest kinni hoidsid ja mind musitasid.
...me jalutasime
...me õues olime ja ma aitasin kasta ja siis pritsisin sind natuke ja siis sa pritsisid mind ja me mängisime nii vähemalt pool tundi.
...me käisime Sri Lankal ja ma kaotasin oma sandaalid ära.
...ma tegin süüa.
...ma olin rannas.
...me käisime pargis ja sa said ühe sõidu ja sa kartsid nii palju.
...kui ma sündisin.
...me suvel mõnulesime.
...me käisime Rakvere spas.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar