neljapäev, 29. september 2016

Meie soovid koolile, kes sai 30-aastaseks!

Ma soovin, et järgmised sada aastat läheks sul sama hästi!
Toredat juubelit!
Ma soovin, et meie kool võidaks miljoni!
Ma sooviks sulle  väga head internetiühendust!
Ma soovin sulle, et sa saaksid ehtsa jalgpalliväljaku!
Ma soovin sulle kingiks ujulat!
Ma soovin sulle kingiks korvpalli-, jalgpalli- ja tennisplatsi!
Soovin sulle rohkem tehnoloogiat (laptoppe, 3D printereid)!
Ma soovin sulle arvutiklassi!
Ma soovin veel rohkem tunde siin koolis!
Ma soovin suuremaid klassiruume!
Ma soovin juurde huvitavaid tunde, et saaks juba algkoolis õppida ajalugu ja geograafiat ja hispaania keelt!
Ma soovin sulle suurt koolihoovi!
Ma soovin, et meie koolis oleksid pikad vahetunnid!
Ma soovin, et võiks olla arvutimängutunde!
Ma soovin, et poleks üldse kaklusi!
Ma soovin vähem tunde meie koolile!
Ma soovin vähem keelde!
Ma soovin, et sa oleksid terve - seinad, kardinad, vetsud jne...
Ma soovin, et kõik lapsed ja õpetajad siin koolis oleksid toredad!
Ma soovin sulle kingiks koolibussi!
Ma soovin sulle klassidesse uusi kõlareid!
Ma soovin õpetajatele paremaid arvuteid!
Ma soovin sulle palju lapsi kooli!
Ma soovin sulle  ehtsat jalgpalliväravat!
Ma soovin, et parandataks ära aiaaugud su koolihoovis, et pall ei veereks ära!
Ma soovin sulle kingiks batuuti ja botaanikaaeda!
Ma soovin, et kuni viimase klassini oleks sama õpetaja!
Ma soovin sulle palju õuevahetunde!
Ma soovin sulle kingiks viipekeeletunde!
Ma soovin sulle, et tunnid, mis su ruumides toimuvad, oleksid lihtsamad!
Ma soovin sulle palju matkasid!
Ma soovin sulle teravamat peedisalatit sööklasse!
Ma soovin, et meie koolis juhtuks midagi erilist!


Õnne sulle, kallis kool!
Õnne sulle juubilar!
Ära hävine ja jää meile truuks!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar