kolmapäev, 5. aprill 2017

Palju õnne, Kaur!

1. Mida sa soovisid sünnipäevaks? Mille said?  
Soovisin endale sünnipäevaks digitaalset joonistuslauda. Sain monoratta.  

2. Kas sul on lemmikloom ja kui on, siis kes?
Mul on kodus koer Ruudi, kass Boss, hamster Happy ja akvaariumikalad.

3. Mida sulle meeldib teha?
Mulle meeldib lugeda, joonistada ja monorattaga sõita

4. Kas sa tundsid ennast hästi /uhkelt, kui sünnipäev tuli?
Ma veidi isegi olin.

5. Kui vana sa olla tahaksid?
Ma ausalt öeldes ei tea.

6. Kui sa saaksid kolm soovi, siis mida sa soovid?
Ma sooviksin olla tark, ma tahaks lennata ja kolmandaks sooviks seda, et kõik minu soovid täituksid 


7. Kus sulle meeldib olla?
Mulle meeldib olla kodus. 

8. Kui vana sa nüüd oled?
Ma olen nüüd 11.

9. Milline raamat on su lemmik?
Mulle meeldivad kaks raamatusarja- Alkeemik ja Harry Potter


Intervjueeris Jaan

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar