esmaspäev, 25. september 2017

Mõelda välja lõbus põhjus, miks ma ei teinud oma kodutöid...

Ma ei teinud oma kodutöid, sest tuba oli täis udu ja ma ei näinud.
/Elli/

...sest õpetaja oli hoopis alligaator ja teine põhjus oli selles, et Sipsik tuli mulle "Sipsikut" lugema.
/Emilie/

...sest krokodill sõi kodused tööd ära.
/Maria Anette/

...sest vihik kukkus akvaariumisse ja tähed lasid vihikust jalga.
/Eliise Maria/

...sest mu vend Laur joonistas mu vihiku ralliautosid täis.
 /Ingel Luise/

...sest tuppa sattus lima ja ma jäin sinna kinni.
/Mia Marie/

...sest mu koer näris vihiku pooleks.
/Reesi/

...sest mu kass hüppas prügikasti ja ta käppade vahel oli mu vihik.
/Johanna/

...sest koer jooksis kodust ära koos mu töödega.
/Hella Mia/

...sest ufo tuli ja varastas mu venna koos koduste töödega.
/Uma Chantal/

...sest ma ärkasin hommikul Jaapanis, aga jaapanlased ei saa eesti keelest aru.
/Sonia/

...sest elevant lõhkus mu maja ära, põgenesin vanaema juurde, aga seal lõhkus hiigelsuur Sipsik mu maja ära.
/Ellen/

...sest mu tädi koer suri ära ja ma pidin matustele minema.
/Emma Marie/

...sest mu hamster muutus hiigelsuureks ja sõi mu koolitööd ära.
/Ellise/

...sest mu tuppa lendas mesilane ja ma tegelesin ta õue ajamisega.
/Ellen Maria/

...sest mu tigu sai pojad ja need limastasid kõik mu asjad ära.
/Pärli/

...sest mu kass tahtis hoopis kodutööd teha ja tegigi.
/Amanda/


...sest ma sõin need ära.
/Linda Marie/

...sest mu koer sõi riided ära ja ma pidin poodi minema ja kui ma poest koju jõudsin, siis oli juba liiga hilja.
/Minna Maarit/

... sest ma muutusin suureks kassiks, kes sõi kodutööd ära ja ma muutusin tagasi, aga kodutööd jäid mu kõhtu.
/Eleanor/

...sest mu kodus oli veeuputus ja vihik ujus koos veega merre minema.
/Maria Ingrid/

...sest mu koju saabus elevant, kellega ma mängima hakkasin ja ma unustasin kodutööd sootuks.
/Mirtel/

...sest mu juurde saabus võlur ja ta pani mu magama ja ma ärkasin alles eile.
/Sofia/

...sest tiiger varastas kodutööd ära ja viis elevandile, kes sõi need ära.
/Helene/




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar