esmaspäev, 30. oktoober 2017

Mis me vaheajal tegime?

Tegin lumememme. Kelgutasin ning sõitsin jalgrattaga.
/Linda/

Käisin laste linnalaagris ja nägin muumiat. Meile räägiti temast legend.
/Eleanor/

Ma sain endale koolilaua ja koolitooli ja koolilambi. Käisin Võrus. Mul käis sõber külas.
/Amanada/

Käisin maal. Käisin Pärnus Tervise Paradiisis.
/Minna Maarit/

Soomes käisin. Kui ma tulin reisilt tagasi, siis oli mu venna sünnipäev.
/Ellen Maria/

Igavlesin
/Helene-Lisette/

Olin Peterburis ja seal meeldis mulle teatris käia.
/Ellen/

Mina käisin Taanis Legolandis. Olin legomajas ja käisin lalandias ehk aquapargis. Siis sõitsin Copenhagenisse. Seal oli candy megastore.
/Sonia/

Olin vanaema juures. Käisin "Väikest Printsi" vaatamas. Issi ja oma sõbra Miaga käisin Pärnus.
/Eliise/

Käisin Aura Spa-s, lasin torust alla, ronisin nööril, sõitsin bussiga, olin vanamena juures, katsusin jääd, ma nägin kassi, mängisin Mycrafti, ehitasin lumememme, hüppasin batuudil, mängisin peitust, vaatasin multikaid.
/Marie Ingrid/

Hüppasin lõbustuspargis batuudil. Käisin Rakvere spa-s ja oma sõbral külas. Olin vanaema ja vanaisa juures.
/Ellise Maria/

Vaatasime taevatähti. Käisime kohvikus. Saime teada sellise asja, mis on Scratch 2. Tegin heegeldatud õuna.
/Reesi/

Mina käisin maal. Heegeldasin vaipu. Puhkasin.
/Hella Mia/

Mina kohtasin Saaremaal Margitit. Käisin sõbra sünnipäeval ja käisin ka Ramona juures ööbimas.
/Maria Anette/

Mina käisin uisutamas, maal, ujulas, käisin oma vanaema õe ja tema mehe juures.
/Mirjam/

Pidasime emme sünnipäeva.
/Pärli/

Käisin Tartus Tigutornis, Ahhaa-s ja Eesti Ajaloomuuseumis. Läksime vanaema sünnipäevale, kes sai 99.
/Agata/

Käisin Võrus ja spa-s ning venna filmimisplatsil. Tegin raamatu ja käisin ema sünnipäeval.
/Emma/

Käisin teatris, Tartus, Viljandis.
/Ingel Luise/

Käisin Tartu Ahhaa teaduskeskuses ja Eesti Rahvamuuseumis ja tagurpidi majas, V-spas.
/Emilie/

Ma sain päris oma väikese venna. Mängisime mamma ja papaga mänge.
/Mia Marie/

MInu juures käis ööbimas Maria Anette.
/Ramona/

Ma käisin Soomes ja sain vaiba ning sellise tähe, mis põleb. Mulle meeldis kodus olla ja veel käisin Setomaal. Seal oli laat.
/Mirtel/










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar