neljapäev, 24. mai 2018

Minu tähtsad momendid

Rääkisime tänases loodusõpetuse tunnis aja kulgemisest, ajaloost ja tähtsatest hetkedest elus.
Mida mäletad eredalt?
Vastamine oli vabatahtlik.

- Esimest ujumisvõistlust. (Agata)
- Mäletan aega, kui venda polnud ja olin oma vanemate päralt ja mäletan aega, kui venna sündis. (Johanna)
- Minu ere sündmus oli venna sünd. ( Emilie)
- Minu esimene sünnipäev. Tahaks mäletada üht reisi, mida kahjuks ei mäleta. (Emma)
- Tahaks nii väga mäletada teletornis käimist. Mäletan, kuidas ma Vabaduse platsil vanemad kaotasin ja ennast politseiautos leidsin. (Reesi)
- Minu esimene balletietendus. (Mia)
- Mul on meeles hetked, kui ma oma emmet ja issit kiusasin.  Mäletan veel seda, kui liim oli korgita põrandale jäänud ja ma lakkusin seda. (Elli)
- Mäletan seda, et mulle meeldis hirmsasti ujuda. Ja mäletan hetke, kui sõitsin autos ja emme kuulis eest, et ma teen imelikke hääli ja tegelikult ma oksendasin. (Eliise Maria)
- Kui ma jalgrattaga sõitma õppisin. (Linda)
- Õe sünd. Kui ma esimest korda reisil-  Bulgaarias käisin. (Amanda)
- Esimese venna sünd. Teise venna sünd. (Ingel)
- Kreeka reis. Mäletan, et ma ei tahtnud üldse kindaid kanda. Meeldis emme kõhu pealt alla lasta (Eliise)
- Mäletan, et mu õde võttis mu ja tegi mulle lennukit ja ma oksendasin ta pluusi peale. Ema andis telefoni issile ja ma  ütlesin telefoni "Iss Iss".
Mäletan, kui ma esimest korda elevandiga sõitsin. (Sofia)
- Kui mu ema lasi kogemata vankrist lahti ja vanker koos minuga läks veerema. (Mirjam)
- Õe sünd. Ma tahtsin olla lasteaias kogu aeg müts peas ja ma ei võtnud seda peast ka siseruumides. (Sonia)
 - Esimene modellivõistlus. (Ellen)
- Venna sünd. Tema esimene naeratus. (Hella)
- Väikese õe sünd ja see, kuidas me vanaema juurest autoga haiglasse koos lilledega sõitsime ja ma hakkasin nutma, kui ma õde nägin. Veel on meeles, kui me Eesti Vabariigi sünnipäeval lumest torni ehitasime ja me sinna tippu lipu panime. (Marie Ingrid)
- Kuna ma olin enneaegne, siis mulle meeldib see pilt, kus ma olin mängujänese kõrval ja ma olin nii tilluke. (Pärli)
- Mäletan seda, kui ma voodist alla kukkusin. Ja veel mäletan seda, kui ma küünelakieemaldajat jõin. (Mirtel)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar