pühapäev, 11. mai 2014

Kui ma oleksin ema...

Kui ma oleksin ema, siis ma ostaksin oma lastele üks kord nädalas jäätist ja ei pahandaks oma lastega peaaegu kunagi.
Ma ei oleks üldse range ja laseksin lastel palju õues olla.

Juljus


 ...asutaksin arhitektuuribüroo. Oleksin oma lastega koos ja käiksin palju teatris.

Georg Jakob


...peseksin nõusid, teeksin süüa, koristaksin, peseksin hambaid, teeksin tööd, kasvataksin lapsi.

Henri Johannes


...siis ma teeksin süüa alati makarone. Mängiksin lastega iga päev. Tahaksin olla rikas, mitte vaene. Käiksin värvikalt riides. Käiksin tööl, saadaksin lapsed Vanalinna Hariduskolleegiumi.

Villem


...siis ma ei lubaks lastele kommi. 30 minutit võiks laps olla i-padis. Ma paneks oma lapsed siia kooli. Ma elaksin Nõmmel, Rännaku pst 27 Kumalase 14. Ma võtaksin palju loomi, näiteks kassi, koera, kalad, kassipojad, koerapojad.

Kaur


...ma tahaks kinkida emale i-padi. Ma kingin sulle lilled, ema. Ma armastan sind väga!

Benjamin


...siis ma teeksin süüa. Kasvataksin lapse. Oleksin hea ema. Saaksin hea töökoha. Kingiks iga päev oma mehele lilli. Mängiksin lastega iga päev.

Tristan



...siis ma käsutaksin kõiki peres ja teeksin lapsed. Ma oleksin naljakas. Oleksin rikas. Ei magaks üldse, oleksin terve öö üleval ja õpiksin.

Arian


... siis ma hakkaksin töötama Tallinna loomaaias. Kui mul oleksid lapsed, siis ma läheks nendega kinno, teatrisse, reisile ja kohvikusse. Ma mängiksin nendega iga päev.

Luukas



...siis teeksin süüa. Tantsiksin oma mehega. Mul oleks suur maja. Hambad oleksid mul terved. Ma oleksin rikas. Mul oleks mitu maja ja palju lapsi.

Mart



...siis käiksin maniküüris ja pediküüris ja siis teeksin süüa. Mu lemmikfilm oleks "Chocolate", sest see on mu ema lemmikfilm. Mängiksin lapsega, ujuksin temaga, käiksin jalutamas ja nii edasi. 

Arlet


... siis oleksin rõõmus. Ma asutaksin oma firma. Mängiksin lastega õues jalgpalli ja korvpalli. Ma hakkaksin kokaks. Mu laste nimed oleksid Jakob ja Peeter.

Mikk


...siis ma ütleks lastele, et minge magama, aga ise vaataks telekast kõiki multikaid. Nagu emad, siis ma peseksin, maksaksin, viiksin, teeksin tööd, läheksin hilja õhtul magama. Ma tahaksin loodusuurijaks saada. Kõigepealt peseksin laste riided ära, siis triigiks need ära. Käiksin tööl ja õhtul mängiksin lastega. Siis läheksin magama. Head ööd!

Valter



...Kui mu lapsed oleksid juba vanemad, siis ma võtaksin kaks pärsia kassi- kõutsi. Ma lubaks lastel pool tundi päevas arvutis või mobiilis olla. Töökoha valiksin vahest mitte väga raske ning teeks nii palju kui vaja. Õpetaksin lapsed ilusasti käituma ja paneks lapsed kooli.

Jaan


...siis ma ostaksin oma lastele kõike, mida nad soovivad ja laseksin lastel nii hilja magama minna, kui nad ise tahavad.

Ruuben 


...siis ma ostaksin oma lastele kõike, mida nad tahavad.

Johannes  


   

         

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar