teisipäev, 2. september 2014

Poisid kirjutavad...

Mis mulle suvel kõige rohkem meelde jäi?


-Nukufilmilaager, sest see oli lõbus.

-Kui me käisime kanuutamas, see oli huvitav.

-Soome lõbustuspark, kuna seal olid lõbusad rongid.

-Kui ma sain Mario kart 8. Meeldis seepärast, et see on kõige uuem videomäng.

-Kui ma käisin Ruubeniga Helsingis, sest seal oli lõbus.

-Kui ma ujusin järve põhja ja tõin väga palju savi.

-Kui sain hõbeda, 2. koha.

-Kui käisime Luukasega Helsingis, sest ma käisin Luukasega.

-Kui sain spordipäeval 300m jooksus 3. koha.

-Sünnipäev meeldis.

-See, kui ma kukkusin kaks korda puuvirnast alla.

-Lottemaal meeldis.

-Muinastuledeöö, sest see oli äge.

-Linnanmäki Soomes, sest seal sai asjadega sõita.

-See kui ma tossud sain, sest need olid jooksutossud.

-Valteri sünnipäev.

-Otepääl käik.

-Hiiumaal käimine.

-Loomaaed, sest see oli põnev.

-Reis Norra.


Mida ootad sellelt õppeaastalt?

-Lund

-Kehalist kasvatust

-Sõpradega mängimist

-Inglise keelt

-Tarkust

-Midagi

-Halbu hindeid :(

-Tarkust

-Lõbu

-Eriti midagi

-Tarkust

-Spordipäevalt 1. kohta

-Head õppeaastat

-1. kohta

-Lõbu

-Väljasõite

-Tarkust

-Lõbustusparki

-Targaks saamist



Liikuv pilt võetud http://hot.ee/armasmarkus/bartrulaga.gif/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar