neljapäev, 20. november 2014

Kokkuvõtted ideaalsest isast

Hommikuti ideaalne isa...peseb hambaid, ärkab, viib lapse kooli, on lihtsalt niisama, teeb putru, jookseb, sööb, joob teed, paneb ruttu riidesse, on lihtsalt rõõmus, magab, sätib tööks valmis, sööb pitsat, magab... Hommikuti on isa 50-50 ideaalne.
Hommikuti on isa harva ideaalne.

Enne tööle minekut viib ta meid kooli, ta ei käigi tööl, sööb, ei maga, paneb riidesse, töötab arvutis, teeb kalli ja lahkub, joob teed, jookseb, paneb end valmis.

Tööl isa mitte kunagi ei vaata ringi, ei istu niisama, ei lahku vara töölt, ei laiskle, ei maga, ei karju, ei joo teed, ei jookse, ei hüppa, ei tee lollusi, ei aja midagi sassi, ei laiskle, ei ole kuri, ei korista, ei kiirusta.

Lõunapausi ajal isa sööb, on arvutis, läheb koju, magab, tal pole lõunapausi, vaatab i-padi, sööb KÕIK oma söögi ära, puhkab hotellis.

Pärast tööpäeva lõppu läheb ta hotelli, tuleb koju, läheb mõnikord poodi, vaatab telekat, on arvutis, jookseb, joob teed, toob mind koju, teeb tööd, tahab minuga mängida, tuleb mulle kooli järele.

Igal õhtul isa läheb magama, on arvutis, on väga naljakas, vaatab minuga filmi, vaatab telekat, ütleb mulle „Head ööd”, on väga väsinud, joob teed, jookseb, teeb süüa, läheb sööma, paneb end magamiseks valmis.

Ideaalne isa armastab kõige rohkem giidi teha, minu pere ja mind, telekat vaadata, kommi, emmet, sporti, hokit mängida, legodega mängida, lihtsalt mängida, oma pere ja sõpru, minu ja mu õega mängida, minuga jalkat mängida, jalgrattaga sõita ja lastega tegeleda, arvutit, headust, pere ja rahu.

Isale meeldib Top Gear, rattaga sõita, lugeda, mängida, minuga filmi vaadata, puhata, tööd teha, magada, minu ja mu vennaga mängida, tennist mängima, juua teed, muusika, poes käia, jalutada, hästi tööd teha.

Ta loeb meelsasti raamatuid, ajakirju, „Lahingute” raamatut, ajalehti, teadusajakirju, ta ei loe meelsasti, hispaania keele raamatut, luuletusi, pabereid, Tom Sawyerit.

Sageli käib ta tööl, ära, reisidel, poes, kodus, maal, jalgrattaga sõitmas, hispaania keeles, jooksmas, jalutuskäigul, arvutis.

Väga harva ta karjub, ei käi tööl, teeb ta nalja, mängib mänge, käib mul koolis järel, käib tööl, käib poes, laseb mul multikaid vaadata, on kuri, käib kinos, on arvutis, mängib minuga, ujub, ei tee midagi, ära, pahandab, vaatab telekat.

Hea tujuga isa on hea, läheb jalutama, on ta arvutis, mängib minuga jalkat, mängib, on isa kodus, aitab mind õppetöös, mängib legodega, on ta rõõmus, mängib minuga, on ta lihtsalt niisama, heas tujus on ta harva, hea tuju on isal hommikuti.

Pühapäeva hommikuti ideaalne isa jookseb, magab, on niisama, loeb voodis ajalehte, ärkab üles, paneb end laulmiseks valmis, teeb pannkooki, magab väga palju, teeb süüa, magab jälle, on hea, käib kirikus, magab kaua, joob teed.

Tema lemmikmängud on Alias, mõõkadega võitlemine, male, jalgpall, tennis, arvutimängud, kaardimängud, Eesti mälumäng, legod, hoki, uno, Teeme Eesti paremaks, SuDoku.

Vaadata armastab isa telekat, uudiseid, sporti, mind, kino, spordikanalit, Downtown Abbey´t, Kuldvillakut, põnevusfilme, Bondi, Aktuaalset Kaamerat, ulmekaid.


Parandada meeldib talle mänguasju, loodust, jalgrattaid, midagi, õuetoole, kõike, akent, onni.

Koristamist ideaalne isa ei tee, on väga vaikselt, ei taha teha, koristab emaga õues, vihkab, armastab, koristab vahel.

Palgapäeval isa saab palju raha, rõõmustab, ei saa raha, sõidab, ostab mulle jalgpallikaarte, on rõõmus, saab umbes .....eurot, annab mulle 20 eurot, rõõmustab, on lihtsalt niisama, saab sada.

Suvel maailma parim isa jookseb, läheb randa, see, kes tuleb minu sünnipäevale, ei tee midagi, on maal, teeb minuga lumeonne, läheb minuga puhkusele, reisib koos lastega, käib perega reisil, mängib jalgpalli, paneb mulle aeda basseini, ujub, mõnuleb, naudib, teeb onne.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar