kolmapäev, 19. november 2014

Palju õnne!

Täna tänati kiidukirjadega poisse ja tüdrukuid, kellel olid välja mõeldud kõige vaimukamad pealkirjad erinevatele piltidele.
Esimese kiidukirja pälvis Villem ja teda tunnustati kahe pealkirja eest. Esimene:
ME EI SÖÖ KOOS


Ja teine:
BALERIIN

Teise kiidukirja sai Märten Emil ja tema sai selle järgmise pealkirja eest:

KURGUARST



















Väga edukalt esines Luukas. Temaltki kaks tabavat pealkirja järgmistele piltidele:
MADALSTARDIKS VALMIS
























MILLAL SA MUSTIKAID SÕID?






























Järgmisena tänati veel Valter Luusi kahe tabava pealkirja eest. Esimene on minu meelest eriti hästi tabatud "vestlus".

"EMA, MA EI TAHA TÄNA KOOLI MINNA!" "MA EI OLE SU EMA!"

Ja teine tabav pealkiri pildile:



MA TAHAN PÄHKLEID, JUMAL, PALUN!!!!





























Järgmine premeeritud poiss on Henri Johannes. Tema valitud pilt ja pealkiri:
HAMMUSTA, KONN!
Veel sai kiidukirja Pärtel ja tema valikuks osutus pilt:
SININE HOBUNE ON PUUDU




Veel sai kiidukirja Ruuben pealkirjaga:
123 223 123 223



























Kiidukirjaga sai koju minna ka Arian, kes valis pealkirja pildile (pealkiri on väga tabav, mulle meeldis!!!)
IMELINE ÕPETAJA!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar