kolmapäev, 29. märts 2017

Tagasiside kogetust

Punane õhupall


Poiste mõtted:
meeldis lapsepõlve unistus
meeldis koer
meeldis see, kui ta emaga kohtus
ei meeldinud see, et nad nii aeglaselt liikusid

meeldis see koht, kui mõlemad mehed nägid teineteist ja tegid samasuguseid liigutusi
meeldisid vanad pildid
meeldis see, kui ta lendas
meeldisid loomad
koer meeldis mulle väga
ei meeldinud, kui ma kuulsin seda kõva häält, mis tegi tuult

meeldis kunst ja lavastus
muusika oli hea
meeldis lendamistehnika
ei meeldinud häiriv signaal

meeldis kunst
meeldis filmilint ja pimedus
ei meeldinud sireen, uitav mees ja lõppes hilja

meeldis kui õhupall ära lendas
kui vanaisa tegi akrobaatikat
meeldisid kunstniku pildid
häiris sireen

meeldis lendamine
meeldis kukerpall

meeldis selle filmilindi kasutamine
meeldis, et jutu sisu anti edasi piltidena
meeldis lõpp

meeldis, kui ta üles ja alla lendas
meeldis see koht, kui ta jooksulindil jooksis
meeldis, kuidas õhupall taevas liikus

ei meeldinud sireen

meeldisid toredad pildid
mustad inimesed meeldisid mulle, sest nad olid nii salapärased
meeldis ka lendamine

meeldis punane õhupall
meeldisid jooksulindid
meeldis mehe lend
ei meeldinud pasun

mulle meeldis, kui varastati tema asjad
meeldis jooksulint
meeldis kraana

meeldis lendav vanamees
taustapildid meeldisid
õhupall meeldis

meelsid vanamehe lendamine
meeldis see suur õhupall
koer meeldis

signaal häiris


meeldis lavakujundus
meeldisid koerad
meeldis lendamine

meeldis see, et vanamees "lendas"
õhupallide erinevad värvid meeldisid
kraana ja pildid meeldisid
ei meeldinud see, et ma ei saanud kraanaga sõita

meeldis see, kui mees viskas kukerpalli
naise tants meeldis
meeldis, et mees leidis õhupalli
aga etendus oli minu jaoks pikk ja aeglane

meeldisid lendav tüüp, jooksulint, koerad ja kauplused




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar