teisipäev, 28. märts 2017

Veel kõnesid

Austatud sõbrad! Austatud köögilaud!

Oleme kogunenud siia, meie Alfredi nimelisse kööki, et anda üle tänu- ja kiituskirju!
Esiteks täname kööki Alfred, kes andis mulle loa siin kõnet pidada.
Nüüd alustame igakuist kõnet ja anname välja selle kuu kiituskirja noorkahvel Mattias Sepale, kes kinnitas uue rekordi. Sada kolmkümmend kaks lihapalli on tema kaudu ära söödud! ja anname üle ka kiituskirja Jenna Tammele. Tema sõi kontrollitult ära üheksakümmend kuus lusikatäit mannaputru.
Sel kuul ei saanud kahjuks nugadekomplekt ühtegi kiituskirja,  sest nad olid puhastuses ja terituses. Nüüd, mõned tänukirjad.
Esimese tänukirja saab muidugi köök Alfred, kes lubas meil end kasutada.
Teise tänukirja saab üks ja ainus laelamp Toomas, kes annab kõigile köögisviibijatele valgust öösel kui päeval. 
Armsad kuulajad, sellega lõpetan ma oma kõne.

Aitäh!

Kõne kirjutas Johannes



Pagari kõne saiadele

Kallid saiakesed!
Võtan teid ahjust välja. Mul on teist kahju, aga elus tuleb nii mõndagi ohverdada. Proovige olla maitsvad, siis teid tahetakse rohkem ja rohkem ja me saame teie hinda tõsta. Plaan on teha teid nii maitsvaks, aga samas kalliks, et lõpuks saaksime rikkaks ja me ei peaks teid enam küpstema.
Olete valmis teiste eest surema?
Pidage meeles - elus tuleb ohverdada!

Tänan!

Kõne kirjutas Jaan


Kõne

Hea lauasahtel!
Tere õhtust!
Ma tulin siia, et tähistada üht uuendust. Mu teade on see, et me saime kaks pakki uusi vildikaid. Need on täiesti uued ja ausa raha eest ostetud. Me oleme toonud sulle teritajaid, harilikke, kustukumme, liimipulki, aga vildikad on erilised, sest nad toovad meie sahtlitesse värvi. Tahtsin teatada veel seda, et järgmisel nädalal saame ka erinevate kassipiltidega joonlaudu. See oli tänaseks kõik. Ma tänan teid, lauasahtel!

Kõne kirjutas Jakob


Pliiatsi kõne

Austatud vildikad ja harilikud!

Kutsusin täna teid kokku, et selgitada välja süüdlane, kes ukselingi katki tegi. Meil on kaks tunnistajat, kes väidavad, et joonlaud tegi seda. Ja kleeplint on ka kahtlusalune. Loodetavasti selgitame me välja süüdlase. Nüüd palun teie juhtlõngad, kas süüdlane on joonlaud või kleeplint?
Selgus tõde - süüdlane on kleeplint!
Tänan kuulmast!

Kõne kirjutas Jaan Villem


Kõne proua saiale

Tere hommikust, proua Sai!

Meeldiv teiega kohtuda!
Tervitan teid minu ilusas köögis. Minu nimi on Rafael ja ma käin neljandas klassis. Palun astuge, proua Sai, sellele taldrikule, et ma saaksin teid lauale viia. Täna ma söön hommikusööki koos emaga. Teie, proua Sai, ärge muretsege, sest mu ema on dieedil, ta saia ei söö.
Tänan!

Kõne kirjutas Rafael

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar