esmaspäev, 24. märts 2014

Andsin lastele mõtte, mida nad muudaksid, kui nad saaksid ühe päeva ema kamandada ja käske esitada.

Mida lapsed siis soovisid?

Tahaks rohkem arvutis olla ja ema ei tohi keelata!
Ema ei tohi üldse riielda!
Tahaks, et ema ostaks kõik, mis soovin!
Tahaks, et ema kannaks kõik raha krediitkaardilt mu mängu!
Tahaks, et ema tuleks minuga loomaaeda!
Tahaks, et ema kingiks mulle sünnipäevaks lõpuks midagi!
Et võiksin 23h olla arvutis ja et ema selle peale ei pahandaks!
Tahaks, et ema täidaks sel päeval absoluutselt kõik soovid, mida ma tahan!
Tahaks, et ema ostaks ühe tähtsa komplekti asju mulle, mis mul vaja on!
Tahaks, et ema ei läheks tööle!
Tahaks, et ema oleks kodus!
Tahaks, et ema ostaks mulle palju maju!
Tahaks, et ema annaks mulle 500 eurot!
Tahaks sel päeval olla ainult i-padis!
Tahaks, et ema ostaks palju koomikseid!
Tahaks ema kamandada, nagu ta mind kamandab!

Vaat siis, mis teid, armsad emad, ees ootab, kui selline päev saabuks...


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar