esmaspäev, 31. märts 2014

Poisid kirjutasid luuletusi pokudest, loodusest, loomadest

Sass ja pokud

Kord elas kass,
kelle nimi oli Sass.
Sassile meeldis mets,
ta ütles endale:"Ma lähen metsa, eks?"


Metsas elasid Pokud,
Sass nägi ja ütles: "Ma nägin, et põllul sõid sokud".
Aga väike Poku ütles:
"Tahan endale!!! Mulle meeldivad sokud!"

Luukas Epner


Salmike

Elas loodus,
aga tal ei olnud lootust, et elada.
Tuli sügis, siis tuli talv.
See on minu väike salm.

Arian Müürisepp



Vihased tihased

Tihased vihased kassikest kiusasid,.
Lõpu poole sai kassil küll villand.
Sabaga  nüüd tihaseid
lõi kass vihane.

Jaan Rajando


Karu

Mõmm, mõmm karu,
kas sul on aru?
Minu arust mitte,
sina leidsid kitse.
Mõmm, mõmm, mina söön su ära,
oi-oi, tekkis kõva kära.

Georg Jakob Salumäe



Poku

Elas kord üks poku,
ta leidis ühe soku.
See sokk oli vihane,
ta leidis ühe tihase.

See tihane on lahke,
ta oli täitsa tahke.
See tihane leidis kevade,
see kevad oli lahke.

Kaur Laidma


Pokud

Pokud käisid ringi,
nende järel sokud.
Pokud jõid kalja,
siis sai palju nalja.

Pokud läksid edasi,
sokud jäid maha.
Pokudel läks kurvaks meel,
kurvalt seisavad seal veel.

Ruuben Tootsen



Pokude pidu

Pokusid on mitut sorti,
valmistasid peoks nad torti.
Tordil olid maasikad,
tordil olid vaarikad.

Tantsisid seal karud,
tantsisid seal jänkud.
Jänku tantsis rumbat.
Karu tantsis tšatšat.

Arlet Levandi

Pokud-sokud

Elas kord loodus,
selles looduses oli moodus.
See moodus käis niimoodi,
et seal olid pokud,
kelle nimeks olid sokud.

Igal pokul oli maja,
kui sündis poku tita,
oli tal pamperseid vaja.

Villem Jehe

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar