reede, 21. märts 2014

Intervjuud...lisan siia jaokaupa laste inervjuud emade, isade, õdede, vendadega.

Intervjuud

 Arlet: intervjuu vanaemaga

-Kui suur on teie pere?
-16 liiget. Mina, Agnes, abikaasa Anti, tema 3 poega: Allar, Arbo ja Arti, nende naised ja 8 lapselast.

-Mis amet teil on?
-Praegu olen pensionär. Varem olin füsioterapeut.

-Kas olete varem spordiga tegelenud?
-Olin varem suusataja, 16-kordne Eesti meister.

-Kus olete võistelnud?
-Ma olen võistelnud Eestis ja Venemaal.

-Millistel aladel olete võistelnud?
-Olen võistelnud murdmaasuusatamises, ujumises, sõudmises, iluvõimlemises, veesuusatamises ja mäesuusatamises.

_Tänan intervjuu eest!

Kaur:  intervjuu isaga

-Mis su nimi on?
-Minu nimi on Peeter.

-Kus sa töötad?
-Ma töötan Merkos.

-Mis on su lemmiktoit?
-Minu lemmiktoit on šašlõkk.

-Mida sulle meeldib teha?
-Mulle meeldib tavaliselt jalgrattaga sõita.

-Mis sulle veel meeldib?
-Mulle meeldib suusatada.


Johannes:  intervjuu õega

-Mis on su lemmikfilm?
-MInu lemmikfilm on “Harry Potter ja tarkade kivi”.

-Mis on su hobi?
-Tantsimine.

-Kelleks sa tahad suurena saada?
-Näitlejaks või lauljaks.

-Mis on su lemmikkoolitund?
-Inglise keel.

-Mis on su lemmikvärv?
-Punane ja helesinine.


Arian : intervjuu isaga

-Kui vana sa oled?
-Ma olen 39-aastane.

-Millal sa sündisid?
-Ma sündisin 27. veebruaril, 1975. aastal.

-Mis on su lemmikvärv?
-Mu lemmikvärv on roheline.

-Mis on su lemmiktoit?
-Mu lemmiktoit on lambaliha.

-Kellena sa töötad?
-Ma töötan kindlustusmaaklerina ja mu töö on uue topsiku maailma viimine.

Tristan: intervjuu emaga

-Mis on su lemmiktoit?
-Värske siiakala koos kartuli ja tilliga.

-Mis on su lemmikvärv?
-Punane.

-Kus sa üles kasvasid?
-Vormsil.

-Aitäh!
-Palun!


Villem: intervjuu emaga

-Milline on su lemmiktoit?
-Erinevad salatid läätsedega.

-Milline on su lemmikmuusika?
-Vaiko Eplik ja Nick Cave.

-Mida sulle meeldib teha vabal ajal?
-Kasvatada lilli ja juurvilju.

-Mis on su lemmiklinn?
-Tallinn ja Rooma.

-Mida sa soovid sünnipäevaks?
-Aiandus- ja kunstiraamatuid.

Mikk: intervjuu isaga

-Kas sa õppisid koolis hästi?
-Ma õppisin neljadele-viitele.

-Mida sulle peale kooli meeldis kõige rohkem teha?
-Mulle meeldis lauamänge mängida ja kinos käia.

-Kelleks sa tahtsid lapsena saada?
-Lapsena kujutasin end ette dirigendina.

-Mis on su lemmiksöök ja -jook?
-Mulle meeldivad kalatoidud ja tee sidruniga.

-Kuidas sa emaga tuttavaks said?
-Ma tutvusin emaga juba kooliajal, me käisime ühes klassis.

Luukas: intervjuu isaga

-Mis on sinu kõige suurem üllatus elus?
-See, kui suured olid sinu silmad sündides.

-Kes on sinu lemmiksportlane?
-Steven Gerrard.

-Mis on sinu lemmikbänd?
-Arcade Fire

-Mis on sinu meelest kõige ilusam asi?
-Suvel heinamaal lesida ja pilvi vaadata.

-Mis on sinu meelest kõige magusam asi?
-Hommikune uni.


Mart: inervjuu isaga

-Kas sa oled sportlik?
-Jah, olen sportlik, kuigi varem tegin rohkem sporti kui täna.

-Kas sulle su töö meeldib?
-Jah, mulle meeldib väga mu töö ja hobid, mida ma teen.

-Mida sulle meeldib kõige rohkem teha?
-Kuna elu on läinud väga kiireks, siis kõige rohkem meeldib mulle aega veeta koos lastega.

-Mis on sinu lemmiksöök?
-Ma söön kõike, aga lemmikuks on pastaroad.

-Kas sulle meeldib mängida?
-Jah, mulle meeldivad nuputamismängud, mis on väga põnevad.


Ruuben: intervjuu emaga

-Mis sinu lemmiksöök on?
-Värsked kartulid ja kukeseenekaste.

-Millega sa tegeled?
-Olen sinu õega kodus.

-Kui vana sa oled?
-Olen 36-aastane.

-Mis toit sulle ei maitse?
-Halvasti tehtud toit.

-Mida sulle teha meeldib?
-Laulda.


Georg Jakob: intervjuu vennaga

-Mitu korda päevas oled sa arvutis?
-Kaks korda päevas.

-Kas sulle meeldib korvpalli mängida?
-Jah, väga.

-Mis on su lemmikkoolitund?
-Ajalugu.

-Kas sulle meeldib mängukonsoolides mängida?
-Jah.

-Kas sulle meeldib muusikat kuulata?
-Jah.


Jaan Villem: intervjuu emaga

-Mis liikumisvahendiga sa elus kõige rohkem sõitnud oled?
-Bussiga ja autoga.

-Mis loom sulle kõige rohkem meeldib?
-Koduloomadest kass.

-Mis sulle oma töö juures meeldib?
-Mulle meeldib lastega töötada, lapsi laulma õpetada.

-Mis maa sulle meeldib, kus sa oled reisimas käinud?
-Kõige huvitavam maa oli Island.

-Mis sinu põhilised hobid on?
-Mulle meeldib lugeda ja teatris käia.


Henri Johannes: inetrvjuu vennaga

-Kas sulle meeldib trenn?
-Jah.

-Mis trennis sa käid?
-Võrkpallis.

-Mis on sinu lemmiksöök?
-Lasanje.

-Mis on sinu lemmikjook?
-Jäätee.

-Mis on sinu lemmikmäng?
-Jalgpall.

-Kelleks tahad saada?
-Inseneriks.

-Kes on sinu parim sõber?
-Erik.


Georg Pärtel: intervjuu isaga

-Kuidas on sinu nimi?
-Minu nimi on Hando.

-Kui vana sa oled?
-Olen 42-aastane.

-Kellena sa töötad?
-Mina olen orkestri juht.

--Mida sulle meeldib teha?
-Meeldib oma lastega kinos käia.

-Mis toitu sulle meeldib teha?
-Ahjus kala küpsetada.


Oskar: intervjuu emaga

-Millal läksid kooli?
-7-aastaselt.

-Mis kooli sa läksid?
-21. Keskkooli.

-Kas tahtsid minna?
-Jah.

-Kas tundsid seal kedagi?
-Ei.

-Millal hakkasid üksi koju tulema?
-Kahe nädala pärast.

Min-Ho: intervjuu isaga, emaga ja õega

isale:-Kas sulle meeldib joosta?
        -Jah, eriti hommikuti.

-Kas sulle meeldib ujuda?
-Jah, aga alles õpin seda.

emale: -Mida sulle meeldib teha?
            -Jalutada.
 -Kus sa täna käisid?
-Männipargis.

õele: -Kelleks sa tahad suurena saada?
         -Tubliks emaks.


Valter: intervjuu vennaga

-Mitmendas klassis sa käid?
-Ma käin üheksandas klassis.

-Mis on sinu lemmikõppeaine?
-Minu lemmikõppeaine on füüsika.

-Kas sulle meeldib koolis käia?
-Jah, mulle meeldib koolis käia.

-Mida sulle meeldib vabal ajal teha?
-Mulle meeldib vabal ajal mängida kitarri ja mitte õppida.

-Kelleks sa tahad suurena saada?
-Eesti presidendiks.


Märten Emil: intervjuu vennaga

-Mis su nimi on?
-Madis Miikael Arro.

-Mis pilli sa õpid?
-Kitarri.

-Mis trennis sa käid?
-Breiktantsus ja ujumistrennis.

-Kui vana sa oled?
-9-aastane.

-Kelleks sa tahad suurena saada?
-Arvutispetsialistiks.

Juljus: intervuu emaga

-Mitu korda päevas Kaarel nutab?
-5-10 korda päevas.

-Millega sa tegeled?
-Ma teen tudengitele töötuba. Me harjutame. Me tahame teha lastele tantsuetendust, sest meile meeldivad lapsed ja meile meeldib tantsida.

-Kas see on raske?
-See on raske, aga huvitav.


Jaan: intervjuu emaga

-Kus koolis õppisid 1. klassis?
-Haapsalu 1. keskkoolis.

-Mis sind huvitas 1. klassis?
-Mulle meeldis sportida, rahvatants, koorilaul.

-Kas sul oli palju sõpru?
-Jah. Möllasime nii koolis kui ka peale kooli paljude klassikaaslastega.

-Kas sa rääkisid tunni ajal teistega?
-Jah, eks vahel ikka.

-Kas koolitööd olid sulle rasked?
-Ei olnud.




















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar