esmaspäev, 1. detsember 2014

Kui mul oleks soovikivi, siis sooviksin...








…kuldset lennukit ja Ferrarit. (Villem)

…et mu isa annaks mulle ükskõik millal i-padi. (Johannes)

…et ma saaksin endale 1999999999 €. (Jaan Villem)

…X-boxi. (Mart)

…et ma oleksin kõige parem uisutaja. (Arlet)

…et ma saaksin endale kõige parema raamatu. (Tristan)

…et ma saaksin endale oma arvuti ja et ma võiksin kogu aeg arvutis olla ja kooli ei oleks. (Juljus)

…et jõulud tuleksid taas ja taas. (Georg Jakob)

…päris helikopterit. ( Georg Pärtel)

…uut raamatut. (Min-Ho)

…et Luukas oleks mu vend. (Ruuben)

…uut arvutit, enda telekat ja 100 €. (Mikk)

…üht soovikivi. (Luukas)

…et oleksin hea spordis, tarkuses ja tahaks lennata. (Valter)

…arvutit. (Arian)

…kassiema, kellel on kümme poega. (Oskar)


Pilt:
(http://www.netanimations.net/Animated_Xmas-tree-animation.gif)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar