reede, 5. detsember 2014

Mis meeldis tantsuetendusel?

Mulle meeldis, kui üks mees kaduma läks ja see, kus olid õudsed seinad.
Arian

Mulle meeldis, kui ma olin pimedas koopas ja meeldis mängida klaverit.
Valter

Mulle meeldis see mäng, kus üks paariline pani silmad kinni ja teine juhtis teda.
Mikk

Mulle meeldis, kui seinad liikusid ja see, kui ta tegi pallile näo.
Villem

Mulle meeldis, kui meid kutsuti lavale.
Tristan

Mulle meeldis, et seal oli Juljuse ema ja seal olid klaveriklahvid.
Johannes

Mulle meeldis see, kui Villem hääle järgi silmad kinni otsis ja see, kui me mängisime mänge.
Ruuben

Mulle meeldis, kui nad mängisid palli ja kui me klahvide peal saime käia.
Luukas

Mulle meeldisid trikkide kohad.
Pärtel

Mulle meeldis, kui ingel juhtis ehk see juhtimisemäng ja klaveriklahvidel mängimine.
Min-Ho

Mulle meeldisid mängud ja etendus.
Oskar

Mulle meeldis klaver ja meeldisid efektid.
Henri

Mulle meeldis see õudse häälega koht ja mees, kes joonistas palli peale näo.
Kaur

Mulle meeldis pimekoobas ja klaver.
Mart

Mulle meeldis suur klaver ja see, kui palli peale joonistati.
Märten

Mulle meeldis pallimäng ja sõnumisaatmine.
Jakob

Mulle meeldis see, kus oli kaitseingel ja inimene.
Arlet

Mulle meeldisid trikid ja klaveriklahvid.
Jaan Villem

Mulle meeldis, kui Päär oli kadunud ja Helen oli koopas lõksus.

Juljus

http://www.ninjabreak.estranky.cz/img/original/21/break_dance.gif.jpg




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar