esmaspäev, 1. detsember 2014

Poisid kirjutasid teemal: kus ma tahaksin elada?



Ma tahaksin elada New Yorgis, sest seal on nii äge. 
(Benjamin)

Ma tahaksin elada seal, kus praegu- metsa lähedal. Seal elavad mu sõbrad ja me mängime metsas luurekat ja peitust. Me ehitame koos onni ja suure paadi, ehkki meil ei ole mingit tiiki või järve. Me ujutame paati igal sügisel lompides. Ma tahan elada Eestis, Tallinnas, sest siin on mu sõbrad. 
(Kaur)


Mina elaksin Saksamaal, sest Saksamaal on hea jalgpallimeeskond ja seal on hea kultuur. Ma läheksin elama Münchenisse.
(Luukas)

Mina elaksin Venemaal, Stockholmis, Saksamaal, Riias, Vilniuses, Helsingis ja Inglismaal.
(Min-Ho)

Mina elaksin Tartus, sest seal on palju ägedaid muuseume ja seal elab mu vanaema.
(Märten)

Mina elaksin Mario Götze juures Saksamaal, siis ma saaksin õppida paremini jalgpalli mängima. Saan võibolla ka tema autogrammi.
(Georg Jakob)

Mina elaksin Hollywoodis, sest seal on paljude mängude tegijad. Ma võibolla kavatsen ühes mängus olla ja seal oleks ma sõpradega, kes mind aitavad, kui mul pole ideid. Või elaks Ameerikas, sest seal on paljud youtuberid. Nendega saaks aega veeta, sest and lihtsalt on nii lõbusad ja ma saaksin nendega sõbraks. Mul on nii palju asju Ameerikas teha. Nii palju asju! See oleks üks mu unistustest. Oleks tore ka Eestist sõpru kutsuda oma videosse, kui ma saan youtuberiks. Aga mõned kommentaarid ei ole toredad. Ma tahaksin saada järgmiste youtuberite sõpradeks: Ssundee, Skydoesminecraft, The Diamondminecraft, Star, Yrimir, Hero, Anthoni, Sohihki, Joven Mari Jan jne. Oleks päris lõbus, kui selle peale mõelda. 
(Valter)

Mina elaksin Londonis, sest see on natuke populaarne ja mulle meeldib inglise keel, sest ma oskasin natuke nelja-aastasena inglise keelt. 
Tahan elada Eestis, sest seal elab mu ema ja mu pere ja Eesti on nii ilus ja kaunis ja seal pole liiga halb elada. 
(Henri Johannes)

Mina elaksin Hispaanias. Seal oleks mul ilus rõdu, suur maja. Ma tahaks, et seal oleks mu puhkekodu.
(Jaan Villem)

Ma tahaksin elada Eestis, kuna Eestis pole sõda. See on mu kodumaa. Ja siin on talv!
(Villem)

Mina elaksin oma kodus, sest siin on nii palju loodust. Siin on mets.
(Oskar)

Ma tahan elada Argentiinas, sest seal on mu kõige lemmikum jalgpallimängija Messi. Ma olen ta fänn. Messi mängib hästi jalgpalli.
(Tristan)

Mina elaksin Eesis, sest Eesti on mu sünnimaa. Ma elaksin luksusmajas, kus on bassein, sest siis ma saaksin ujuda. Mulle meeldib ujuda.
(Georg Pärtel)

Mina elakisn Pärnus emaga, sest seal on Terviseparadiis. Veel tahaksin ma elada Usein Boltí juures, sest tal on nii palju elektroonilisi asju. Aga ema ja isa juures on kõige parem.
(Arlet)

Mina elaksin Chicagos, sest see on ilus linn. Ma jään sõpradest eemale, aga ma saan uued sõbrad. Chicagos on hästi soe ja seal on head koolid. Seal on ülihead rulakohad.
(Arian)

Mina elaksin Londonis, sest seal on lahedad kahekordsed bussid.
(Mart)

Mina elakisn kodus, sest seal saab teha, mida ma tahan teha! Saab arvutis mängida! Ja siis saab telekat vaadata, jalkat mängida.
(Johannes)

Mina tahan elada Eestis oma kodus, kus ma praegu elan, Tallinnas.  Mulle meeldib Eestis. Mulle meeldib, et mu kodu lähedal on niiiiiiiiiiii vaikne. Ja kodu lähedal on nii palju sõpru ja Eestis on väga ilus. Suvekodu tahaksin ma  omada Ameerikas.
(Mikk)

Mina elaksin Viljandis, sest seal on vähe autosid ja see linn on väga vaikne ja see linn on väike.
(Juljus)

Mina elaksin Ithakal, sest see on ilus saar. Mitte ebolat täis saar. Ma elakisn veel New Yorgis, sest seal on lihtsalt niisama hea olla. Võibolla elaksin lossis.

(Jaan)

Pilt võetud:(http://demenglog.com/wp-content/uploads/2013/12/animated-christmas-gifchristmas-scene-funny-animated-gifs-images---9to5gifs-c93i2f8t.gif)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar